Werking

Groepen

We werken met groepen van maximum 18 kinderen.
Bij iedere groep is de hoofdbegeleider een afgestudeerde leerkracht.
We werken met 5 groepen die elk een kleur toegewezen krijgen.
– 2022 –> rode welpjes
– 2021 –> gele welpjes
– 2020 –> groene vosjes
– 2019/2018 –> oranje vosjes
– 2017/2016 –> blauwe foxies

Uren

Ons kamp gaat iedere dag van start om 9u en eindigt om 16u.
Er is opvang vanaf 7u30. ’s Avonds sluit de opvang om 17u30.
Wanneer jouw kind naar de opvang gaat, hoef je niet extra te betalen. Dit zit inbegrepen in de prijs.
Opgepast, op vrijdagavond is er geen opvang. Gelieve jouw kind op te halen om 16u.

Maaltijden

’s Middags eten de kinderen hun boterhammen samen op met de trainers. De kinderen krijgen de hele dag door water en om 15u krijgen ze van ons een vieruurtje. Voorzie dus best een koekje of stuk fruit voor de voormiddag.

WhatsApp

Als ouder kan je deelnemen in de whatsappgroep van de week. Daarin worden jullie op de hoogte gebracht van belangrijke info en posten we heel wat leuke foto’s.
Ook de planning wordt doorgegeven in het begin van de week.
De uitnodiging voor de whatsappgroep ontvangen jullie voor aanvang van het kamp, via e-mail.

Extra

Ook LOSS De Vos zal af en toe eens passeren op het kamp.
Om de week af te sluiten kunnen de kinderen in vosjes geschminkt worden.
Tot slot hebben we voor de allerkleinsten een slaapklas en voor de oudsten worden er verschillende leuke uitstapjes gepland.

Veelgestelde vragen

Wij maken de groepen standaard op basis van het geboortejaar. Indien er 1 jaar verschil op zit, kan je dat melden bij de inschrijving en houden we hier zeker rekening mee. Een eerste kleuter kan niet samen sporten met een derde kleuter. We houden wel vaak gemeenschappelijke pauzes waardoor ze elkaar dan zeker zien. Als uw kleuters wel dezelfde leeftijd hebben, zullen zij uiteraard samen in een groepje zitten. Je kan tijdens de inschrijving twee vriendjes opgeven.

Indien u 2 kinderen van een verschillend geboortejaar wenst in te schrijven, kan dit enkel wanneer er maar 1 jaar verschil op zit. Gelieve dan BEIDE KINDEREN in te schrijven bij de JONGSTE groep.

Ja. Iedere week dompelen we de kinderen onder in een ander verhaal van LOSS De Vos.
Sommige activiteiten komen terug, maar in een ander jasje.

Bij ons zijn de kindjes welkom vanaf 2,5 jaar. We gaan heel vaak naar de toiletten, maar we staan er wel op dat ze zindelijk zijn.

Zeker niet. Van zodra ze 2,5 jaar zijn, ontvangen we de kindjes met open armen en doen we er alles aan zodat ze zich snel thuis voelen.

Als ouder geef je best een fopspeen, knuffel en wat pampers mee bij aanvang van het kamp. Deze spullen verzamelen we in doosjes met de naam erop van uw kind. De kindjes krijgen de kans om een dutje te doen van 13u tot 14u. Er is steeds toezicht in de slaapzaal. Na het kamp krijgen jullie alle spulletjes terug mee naar huis.

Neen. Het is de bedoeling dat jouw kind picknick mee heeft. De kinderen krijgen tussendoor water aangeboden en om 15u krijgen ze van ons een koekje.

Ja, deze documenten krijgen jullie in de mailbox na afloop van het kamp.
Controleer zeker jullie spam!

  • Drankjes en een koek of stuk fruit. Er is de hele dag water te verkrijgen en en om 15u krijgen ze een koekje van ons.
  • Een lunchpakket.
  • Een pet of zonnehoedje en zonnecrème bij warm weer.
  • De kleuters mogen gemakkelijke kledij en schoenen aanhebben, liefst met klevers.

Als ouder kan je een account aanmaken nadat je een inschrijving hebt gedaan.
Hier kan je een overzicht van jouw boekingen terugvinden.
Je kan jouw account bekijken door op de inschrijflink te klikken op het tabblad “aanbod”.

Het is zo dat de leerlingen van de eigen scholen voorrang krijgen om in te schrijven. Op donderdag 28/11 gaan de officiële inschrijvingen open om 20u.

Bij een annulering tussen de start van de inschrijving tot 2 maand voor start van het kamp moeten wij een administratieve kost aanrekenen van 5 euro. Aangezien wij ook betalen voor iedere boeking die gebeurt.

Bij een annulering binnen de 2 maand voor start van het kamp rekenen wij een vaste kost van 50 euro aan. Het resterende bedrag ontvangt u in de vorm van een waardebon.

Bij een annulering tijdens het kamp (bv. wegens ziekte) kan u het resterende bedrag terugkrijgen in de vorm van een waardebon bij het afleveren van een doktersattest.

Bekijk alvast onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Scroll naar boven